Tuesday, March 23, 2010

Torka.

Det är lustigt hur det ibland känns som om man inte har något att skriva om, trots att man gjort en hel del...

Sedan i fredags har jag exempelvis bland annat gjort mitt kanske tråkigaste DJ-gig någonsin - det var max 30 pers där på hela kvällen och dansförbud (men Elias & The Wizzkids som spelade var ganska bra). Jag har varit på Tikkle Me's releasefest där det var asmycket folk och kul. Jag har varit på loppisar. Jag har fikat i Torshälla. Vi har börjat göra om i köket (eller i alla fall skaffat lite nya möbler till det). Ändå känns inget av det särskilt värt att gå in på detalj i just nu.

På torsdag skall jag i alla fall eventuellt på ett potentiellt spännande ärende till Södertälje...efter det kommer jag, förhoppningsvis, att ha något som känns värt att skriva om!

Dagens:
Elias & The Wizzkids - Three Years Later

No comments: