Tuesday, November 15, 2011

Apropå det där med att ha kameran med sig...

Jag lovar att sluta tjata om hur praktiskt det är att plötsligt ha en kamera som inte är jobbig att bära med sig OCH kul att fota med samtidigt. Jag lovar verkligen - även om det förmodligen innebär att jag återgår till att tjata om scootrar istället.

Men inte än. Här är nämligen precis två sådana saker jag aldrig hade fått på bild om det inte vore för att jag hade X100:an i fickan:

Jag har ingen aning om vem Bengt är, men jag är övertygad om att han är en hyvens kille eftersom någon (antagligen hans son eller dotter) bemödat sig att bända loss en gatsten i Stockholm och ersätta den med ovanstående.

Höstkvällarna gör något märkligt med Eskilstunas träd.

Dagens:
Olle Ljungström - Norrländska Präriens Gudinna

No comments: