Thursday, October 28, 2010

Inte så bra som det borde vara.

Jag är medveten om att jag förmodligen framstår som något förbehållslös i min förkärlek till scooter-, mod- och 50-60-talskultur i allmänhet samt att det antagligen känns som om jag per automatik skulle bli övertänd av allt som har det minsta lilla med sådant att göra. Faktum är att jag själv ibland till och med tror det också.

Nu inser jag dock att så kanske inte är fallet.
Efter att ha sett denna trailer är jag nämligen långt ifrån övertänd. Med risk för att verka snävsynt är det någonting med amerikanska mods som glider runt i soliga kalifornien (eller var det nu är) som känns lite...fel. Helt enkelt.

Därmed inte sagt att jag inte kommer att se den - det kommer jag självklart att göra. SÅ pass förbehållslös är jag i alla fall.



Dagens:
Parken - Borta Som Atlantis

No comments: