Wednesday, October 27, 2010

Behöver jag förklara vem jag skall vara?

Jag har med lite vänlig hjälp och bidrag från min gode vän Ljungman samt farsan lyckats få ihop de två viktigaste accessoarerna och är nu så gott som redo för lördagens traditionsenliga halloweenfest med Elles släkt i Torshälla.

I och för sig har jag inte ett brännskadat ansikte, men jag tror jag skippar den lilla detaljen. Och i ärlighetens namn saknar jag även en rödgrönrandig tröja, men om jag inte av en slump ramlar över en sådan de närmaste dagarna får det väl duga med min vid det här laget lite småslitna beige/grön/grå/rödrandiga trotjänare från Gant.

Dagens:
Screaming Jay Hawkins - I Put A Spell On You

2 comments:

Danne Fyris © said...

Spännande!

Snygg blogg btw.
Jag har haft svårt att bestämma mig,
men nu är jag nog klar! :)

Ronnie said...

It's gonna be supercool! Bild kommer sedan så klart...;)

Jag är nöjd med bloggen nu, tror jag. Kanske, kanske, kanske kommer någon svartvit banner så småningom, men det är inte säkert.

Tycker helt klart din är klar nu. :)