Monday, October 25, 2010

Dagen efter.

När jag började möblera om på bloggen igår var jag ute efter en betydligt mindre rörig, mer minimalistisk känsla än tidigare. Dessutom ville jag att den skall passa för att lägga upp åtminstone lite större bilder och klipp i än vad som fungerat förut - utan att behöva börja krångla med adressbyten samt wordpress eller liknande.

Och såhär efter att ha sovit på det en natt känns det som om jag är ganska nöjd med hur det ser ut nu. Kanske, kanske, kanske att jag kunde byta ut "loggan" i överkant mot någon lite bild eller banner framöver...fast jag vet inte. Jag tror jag tycker det är ganska skönt med bara text.

Tankar kring det?

Dagens:
T Rex - Telegram Sam

3 comments:

anna said...

Stilrent och snyggt tycker jag, men en clean svartvit banner till texten kanske? Behöver ju inte vara nåt plottrigt utan kanske en del av ett foto.. typ nederkanten på nån av hojarnas hjul?

Och om jag får önska mig.. en lite varmare färgton?

Jävlar vilka krav jag ställer! ;)

Ronnie said...

Bra tanke med hjul, där! Det skall jag testa någon dag när jag orkar...;)

Färgen får dock vara kvar, tror jag. Gillar att den är lite kall.

anna said...

Sounds good!
Det kallar jag mötas halva vägen! ;)