Wednesday, February 03, 2010

Det rycker i handleden...

Typiskt. Mer snö. Jag som hade hoppats på att det skulle börja töa i veckan så jag kunde ta mig en liten scootertur utan att riskera liv och lem...

Nåja, som tur är har vi mekkväll/garagefest med Lambretta Club Stockholm på lördag. Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag skall åka ännu, men nog vore det trevligt att träffa lite likasinnade, ta ett par öl och förstöra en motor eller två för att dämpa den värsta scooterabstinensen.

Jag kanske till och med skulle slå på stort och bygga något i den här stilen? Med tanke på hur det ser ut på gatorna just nu lär det ju ändå dröja till mitten av juni innan det är barmark igen...


Vänligen ignorera den något tveksamma musiken och att det är en tämligen ful liten Vespa PK-moped.

Dagens:
Madrugada - Black Mambo

1 comment:

Mikael Dunker said...

Tack Ronnie för peppet, man är ju grymt sugen nu och våren känns långt borta trots varmare grader i helgen. Kolla förresten in Bigges blogg, på tal om att roa sig vintertid, av ett annat slag förvisso! Biggesvespa.blogspot.com