Monday, March 19, 2012

Helgen vecka 11 - denna gång på två bilder.

Eftersom jag jobbat hela den gångna helgen borde egentligen inte så mycket ha hänt. Och det gjorde det väl inte heller...åtminstone inte på dagarna. På kvällarna hann jag dock med hela två födelsedagsfester på två dagar. Lustigt nog, inser jag nu, är inte något av födelsedagens med på bild.

Fredag kväll: födelsedagsfest för Veronica. Eftersom jag Tim är hängiven piprökare och jag ganska nyligen köpte en första pipa också (mer om det vid ett senare tillfälle) blev det såklart ett par stopp med tillhörande snack om...tja, pipor och piptobak. Bland annat.

Lördag kväll: födelsedagsfest för Erik. Lustigt nog med till viss del samma gäster som festen på fredag. Trivial Pursuit, trevligt umgänge och ganska lugnt. Jag var till och så förnuftig att jag gick hem och lade mig när de andra fortsatte ned på Café Sylvia för en sängfösare. Ytterst olikt mig.

Dagens:
Tom Waits - Hell Broke Luce

No comments: