Monday, March 12, 2012

Helgen i svartvitt.

Eller faktiskt lite mer än helgen till och med, eftersom jag varit mer eller mindre ledig fyra dagar i sträck (jag väljer uttycket "mer eller mindre" eftersom jag i vanlig ordning sett till att boka in saker som är icke jobb-relaterade när jag är ledig - såsom att meka med andras scootrar, något som jag otippat nog för en gångs skulle inte tog någon bild på)
Premiär av Tikkle Me's nya video till Boys Vs Girls - A Study i regi av Johan F Wahlberg på Café Norr i torsdags kväll. Mer om den i ett senare inlägg.

Lagom soft hemmahäng i fredags. Framåt kvällen började vi av någon anledning (brist på vettigare saker att göra kanske?) leka med extern kamerablixt.

I lördags kväll dök Ljungman och Erik över på besök. Ljungman var engagerad i vanlig ordning. Kvällen avslutades på Café Sylvia.

Söndagen spenderades till största delen på sofflocket och därifrån finns ingen vettig bild att publicera, men i måndags åkte vi till traktens kanske finaste park, Rosenforsparken i Skogstorp, för att se hur långt våren kommit. En bit på väg visade det sig.

Dagens:
Tikkle Me - Boys Vs Girls (A Study)

No comments: