Monday, January 02, 2012

Hejdå 2011. Hej 2012!

Ka-pow!

Den sista veckan verkar så gott som alla bloggar jag läser ha innehållit någon form av årsredogörelse. Jag lekte med tanken att göra en sådan själv, men ändrade mig sedan. Jag har trots allt redan skrivit om det mesta som är värt att nämna en gång här på bloggen och att gå igenom grejerna en gång till känns lite onödigt. Jag nöjer mig med att istället bara skriva att 2011 var ett bra år. Faktiskt ett av de bästa på länge. Det var året då det kändes som att saker och ting började ordna upp sig och jag fick ordning på en hel del.

Nu ser jag fram emot 2012 med allt vad det kommer att innehålla i form av nytt jobb, sverigeresor, camping och musik. Samt naturligtvis scootrande. Förhoppningsvis en hel del scootrande.

Nyårsafton och nyårsdagen spenderades med Elles släkt och familj i Torshälla och innehöll fyrverkerier, mat, lite gitarrspel, lite senare sänggång än planerat och en hel del filmkikande dagen efter. Ingen skräll direkt, kanske?

Somliga verkade vara väldigt imponerade av fyrverkerierna.

Det var nog ganska många som spenderade det nya årets första dag med att ligga i fosterställning. Elle tillbringade den med att spela Playstation istället.

Dagens:
Kriget - Düüm

No comments: