Wednesday, June 29, 2011

Linslusen.

Dags att egoblogga lite igen. Fick tips om detta från mina bekanta i Visby Vespa Club - tydligen var det ett helt uppslag om oss och vårat Gotlandsbesök för ett par veckor sedan i Gotlands Allehanda. Kul såväl att modkulturen får lite väl behövlig uppmärksamhet som att jag själv är med på bild och får uttala mig i texten. Det visste jag faktiskt inte - jag trodde de ställde frågor i största allmänhet bara. Extra kul att de fakta som står för en gångs skull faktiskt är något sånär korrekta, vilket inte är alltför vanligt när lokaltidningar skall skriva om de här grejerna. Förutom stavningen på "skoter" då. Även om jag visserligen just kom hem från de trakter där de flesta gör det åtminstone den kallare delen av året är det fortfarande inte de där sakerna med stora medar vi kör runt på. Det är dock snarare en regel än ett undantag att folk missar att det skall vara ett C och två O när det gäller vårat val av fordon så det kommer inte som en överraskning att de missat den lilla detaljen direkt.

Om ni vill läsa artikeln i större format finns PDF:er på Visby Vespa Clubs hemsida som hittas här. Klicka på bilderna för att få filen i större version.

Dagens:
Chisel - On Warmer Music

No comments: