Sunday, June 06, 2010

Sommar på riktigt.

Igår kväll befann vi hos på Annelies bakgård, i sällskap med goda vänner, kall öl och en rejält varm grill. Kvällen bjöd på samtal om allt mellan himmel och jord, nya bekantskaper och dessutom ytterligare en facerape i form av "jag har bajsat på mig" som statusrad. Jag måste lära mig att inte lämna min iPhone på bordet. Den här gången raderade jag dock inlägget på en gång...

Det blev en förhållandevis lugn och sansad kväll som avslutades med en öl på närliggande Cafe Sylvia innan hemgång redan vid ett.

Så - nu är alltså årets första grillfest avklarad och därmed sommaren 2010 officiellt här. Den kommer att bli bra, det känner jag på mig...

Dagens:
Merle Haggard - Sing Me Back Home

2 comments:

Danne Fyris © said...

cold classic!

Vem var det?

Ronnie said...

Jag vet inte säkert, men misstänker (utan egentliga belägg), men misstänker Musslan.