Monday, June 07, 2010

Egoblogg.

Den som hängt med här på bloggen ett tag kanske kommer ihåg att jag och min första hoj, Vespa Touringen, blev fotade och intervjuade om scootrar och mods av en kille vid namn Daniel Dyvling för ett par år sedan. Tanken var att artikeln skulle publiceras i Nostalgia, men av någon anledning blev det inte så och jag har inte ägnat särskilt mycket tanke åt det sedan dess. Förrän tills alldeles nyligen, då Daniel hörde av sig och berättade att han kontaktats av Allt om MC (av alla jäkla tidningar) som ville använda den - sisådär en två år efter att den skrevs.

Vi gjorde ett par små kompletteringar och nu i dagarna kom tidningen ut i handeln. Att få vara med och representara scooterismen i en av landets största MC-tidningar får väl ses som både något av en ära och det slutgiltiga beviset på ens totala nörderi, förmodar jag. Kul är det i alla fall, även om artikeln kanske inte är helt sanningsenlig och Daniel gjort sitt bästa för att få mig att framstå som en riktig liten hellraiser till mod. Dessutom ser jag ju ruggigt ung och fräsch ut på bilderna.

Dagens:
Small Faces - Dedicated Follower Of Fashion

No comments: