Monday, April 30, 2012

Helgredovisning.

Jobbhelg igen - således inga direkta skandaler att förtälja denna gång.
Direkt efter jobbet i lördags hoppade jag i alla fall på Vespa Touringen för att besöka den vårfest de goda Sara, Johan, Micke och Johanna anordnat. Jag var, till skillnad från de flesta andra där, nykter eftersom jag behövde köra hem efteråt men det var trevligt ändå. Det är faktiskt sant som de säger att man kan ha kul utan alkohol.

Utöver detta har vi även, håll i er nu, kollat på hus. Men som jag brukar skriva: mer om det vid ett annat tillfälle.

En av mina senaste små "hobbys" är piprökning. Och som piprökare har man såklart alltid en extra pipa med sig på fest - dels för att slippa varmröka en enda, dels för att folk av någon anledning alltid vill smaka. Här är det Johan som tar sig ett stopp Rattray's Hall O' The Wynd i en Stanwell no 32. 

iPhone-bild tagen vid husvisningen på söndagen. Jag tog Vespan dit - lika bra att visa potentiella nya grannar vad de kan förvänta sig med en gång, liksom. 

Dagens:
The Coasters - Down In Mexico

No comments: