Tuesday, April 17, 2012

En lyckad helg...

...får jag nog lov påstå att det var. Om än en relativt lugn sådan. Således inga roliga partyskrönor eller liknande denna gång - istället får några bilder berätta vad jag gjorde:

Jag och min scooterrenoverande tunabekante Lars drog till Stockholm för scooterist/mod swapmeet och loppis. Jag hade rensat garaget och hade med mig en massa gammalt mög jag behövde bli av med. Försäljningen gick väl sådär...

...men köpandet desto bättre: jag hittade äntligen ett vaxat ställ från Barbour - något jag varit på jakt efter till vettigt pris länge! Visserligen med "fel" jacka (har egentligen helst velat ha den klassiska Barbour International-jackan) men den här funkar fint också.
Dessutom visade det sig att artikeln jag agerade "expert" åt i DN Lördag publicerades! Kul - inte minst eftersom det är mitt eget självporträtt som fått vara med på ett hörn. Jag ställer mig dock lite frågande till stavningen av "scooter"...samt den rosa moppen.

Dagens:
Morrissey - The Last Of The Famous International Playboys

No comments: