Wednesday, September 14, 2011

Illavarslande flyt.

Det går rätt bra nu. Eller i alla fall idag.

I morse fick jag ett samtal från optikern om att mina nya/gamla glasögon var klara - en vecka innan utsatt tid.

Strax därefter fick jag ett samtal från mitt "vanliga" jobb om att jag fått ett längre vikariat och således kommer att jobba enligt schema minst ett par månader framåt, eventuellt längre. Slut på sista minuten-inrigningar och svårigheter att planera mer än någon vecka framåt med andra ord.

Och alldeles nyss fick jag en inbjudan till The Specials officiella after show party efter giget på söndag.

Med tanke på att jag inte brukar ha sådana här turdagar sitter jag nu bara och väntar på att något skall hända. Att teveapparatern fattar eld, en explosion ifrån garaget eller att jag plötsligt självantänder till exempel.

Dagens:
The Duckworth Lewis Method - Mason On The Boundary

No comments: