Wednesday, September 21, 2011

Enjoy yourself!


Någon har varit snäll nog att lägga upp hela konserten på YouTube.
Det här är del fyra av fem och mitt favoritparti börjar någonstans krin 2:30.
Notera de uppsträckta händerna längs fram i mitten - några av dem är antagligen våra.





Jadå. Konserten i söndags levde upp till förväntningarna. Med råge. Faktum är att jag nätt och jämnt slutat svettas ännu.
Efterfesten var inte att leka med heller och även därifrån lider jag fortfarande sviter i form av viss träningsvärk i dansmusklerna. Jag valde att lämna kameran hemma denna gång för att istället se till fokusera på att enbart ha så roligt det var möjligt. Som tur är tyckte tydligen Fred Perry att vi som var där behövde något för att minnas hur det var, så de såg till att dokumentera festen och har lagt upp det hela i ett fotoalbum på Facebook.

Att jag dessutom fick en ny kompis och sängkamrat i form av den ett och ett halvåriga bullmastiffen Doris som något brutalt, men kärvänligt, pressade sig ned bredvid mig i bäddsoffan hos Challe och Nicklas omgående efter att jag rumlat hem till dem efter att festen avslutats framåt natten var en ren bonus. Tack till er alla tre - för såväl sovplats som sovsällskap.

Dagens:
The Specials - You're Wondering Now

No comments: