Tuesday, June 12, 2012

Nytt bläck.


Spenderade gårdagsförmiddagen hos Pehr på Deep Cuts. Har känt ett bra tag att det var dags att fylla ytterligare lite på vänsterarmen och funderat på om inte en nattuggla vore något, så när jag ramlade över den här northern soul-ugglan bokade jag tid omedelbums. I grund och botten är den baserad på en befintlig tatuering jag hittade på nätet (något jag egentligen alltid undvikit att göra, men eftersom jag gillade den här så mycket kunde jag inte låta bli) men med några mindre ändringar gjorda för att den skall bli lite mer personlig.

Inser nu att det verkar som om jag har någon slags djurtema på gång på vänsterarmen...frågan är hur man bygger vidare på det? En kamel kanske vore något

...eller inte.

Dagens:
Frankie Valli & The Four Seasons - The Night

No comments: