Monday, June 25, 2012

Bästa högtiden.

Midsommar-Elle klär stången.

Som vanligt firades själva midsommarafton med släkten Kuhlin i Torshälla, om än med ett litet avbräck från traditionerna: eftersom PG och Schampan, som vi alltid fortsatt till framåt natten, flyttat ännu längre ut på vischan stannade vi kvar i Torshälla hela midsommarafton, sedan tog jag scootern ut och anslöt mig till dagen efter-firandet med det gamla EAHC-gänget på midsommardagen.

De exakta detaljerna får kvarstå en väl förborgad hemlighet, men jag kan lugnt hävda att denna personliga favorit bland högtider (i hård konkurrens med julen) inte gjorde mig besviken i år heller.

Häng i Lazy Bar långt ute på landet hos PG och Schampan. Fyris dokumenterade allt. Låt oss hoppas de bilderna stannar på hans hårddisk.

Jag och Ljungman delande sovplats i "gäststugan" som gjorde sig fantastiskt bra ihop med min TV175. Jag kanske blir tvungen att köpa en liknande husvagn och ställa på gården till nya huset?

Dagens:
Dr John - Zu Zu Man

No comments: