Friday, June 22, 2012

Idag hände det.

Vi firade vårt nya liv som husägare med bubbel på den lilla balkongen som hör till vår lilla etta. Jag förevigade skålen med min iPhone.

Papper är skrivna och handpenning lagd. Jag och Elle är nu ägare till ett över 100 år gammalt hus i centrala (nåja) Eskilstuna - komplett med friköpt tomt, fruktträd och, såklart, ett rejält garage. Sällan har jag känt mig så glad och så skräckslagen på samma gång tidigare. Senast den 23:e augusti får vi nycklarna och kan nu se fram emot en höst i vårat alldeles egna boende.

Nu går vi all in på midsommarfirandet. Ta det lugnt med snapsen därute.
Jag har ingen riktigt bild av huset ännu, så tills vidare får ni hålla till godo med en iPhone-bild av säljkatalogen. Låt mig presentera Casa Gavelin/Kuhlin! 

Dagens:
Madness - Our House

No comments: