Friday, April 29, 2011

Cute overload.

För ungefär en månad sedan nämnde jag här på bloggen att jag fått ynnesten att spendera en eftermiddag på Parken Zoo tillsammans med deras nytillskott: babydjuren miniatyrflodhästen Oliver och jättemyrsloken Eskil. Då kunde jag inte posta några riktiga bilder, eftersom artikeln jag tog bilderna till inte publicerats ännu. Nu har den dock kommit ut och därför känns det som dags att visa hur en av de bästa (eller i alla fall gulligaste) eftermiddagarna i mitt liv såg ut.

Att beskriva känslan av att en knappt fyra månades flodhästunge kommer fram och buffar på ens ben eller att en myrslok slickar en på handen är faktiskt så gott som omöjligt, så därför låter jag bilderna tala för sig själva. Håll i er - för nu blir det gulligt så det förslår!

Fler bilder finns här.

Dagens:
James och Karin - Djurens Brevlåda

No comments: