Saturday, March 05, 2011

Flavours of the month.

För ett tag sedan gjorde jag slag i saken och skaffade Spotify Premium efter att ha stått ut med gratisversionen alldeles för länge. Det är skönt att slippa reklamen, men den allra största fördelen är så klart att äntligen ha tillgång till Spotify i mobilen.
Så här i efterhand förstår jag faktiskt inte hur jag klarat mig utan det så länge och min trogna iPod har nu reducerats till att inte vara mycket mer än en skrivbordsprydnad.

En annan följd av uppgraderingen är att jag, av naturliga skäl, börjat lyssna på ännu mer musik än tidigare (om det nu är möjligt). Jag har därför tänkt att börja lägga ut en spellista per månad - enkom för att skryta med min excellenta och något eklektiska musiksmak.

Så...här är de låtar jag lyssnat på mest under februari i år:
Flavours of the month (Febuari 2011)

Dagens:
Elvis Costello - Watching The Detectives

No comments: