Thursday, January 03, 2008

Ett försenat gott nytt år.

Jag bestämde mig för att ta ordentlig semester de sista dagarna innan jobbet drar igång igen, vilket innebar att försöka göra så lite vettigt som möjligt - inte ens uppdatera bloggen.

Nu är jag tillbaka på jobbet och därmed är det även dags att göra årets första inlägg. Egentligen vore det väl på sin plats med en retrospektiv genomgång av det gamla året - en liten "best of 2007" om ni vill. Men någon sådan kommer det inte att bli. Jag har ju trots allt redan skrivit om det mesta av vikt redan när det hände. Ett tag övervägde jag att istället följa Fiskens exempel och göra ett litet bildspel. Jag beslutade mig dock för till att inte göra det heller. I nuläget nöjer jag mig med att helt enkelt skriva:

Tack för 2007 till alla er som förtjänar att tackas (ni vet vilka ni är).
Välkommen 2008.

Dagens:
Lacrosse - This New Year Will Be For You And Me

1 comment:

Anonymous said...

Ett gott nytt 2008, Roine!