Thursday, March 14, 2013

Join the In-Crowd.

Bra golv på Fasching. Tyvärr var det inte jag som spelade här. 

I lördags drog jag till Stockhoplm och Pet Sounds Bar för att spela lite skivor på Stockholm Mods Scooter Clubs klubbkväll The In-Crowd som de kör på Pet Sounds Bar med (något så när) jämna mellanrum. Jag delade platsen bakom skivspelkarna med Kent och Steph från Stockholm Mods samt Terry från Indierave (bland annat). Dessutom stod Northern Upbeat från Linköping på scen.
Pet Sounds Bar var smockfullt och dansgolvet fullt - en riktigt kul kväll med andra ord. Dock stängde de redan klockan 01, så därför fortsatte vi vidare för att vara hangarounds bakom DJ-båset på Soul på Fasching som var ännu mera smockfullt och inte stängde förrän kl 03 (eller var det till och med 04?).

En riktig helkväll med andra ord och jag var mer än lovligt sliten när jag släpade mig till Centralen för att ta tåget hem dagen efter. Det var det värt.
Acke keeping the faith.

Vimmel.

Dagens:
Edwin Starr - War (What Is It Good For?)

No comments: