Saturday, March 09, 2013

Årsmöte och The Melting Pot.

 
Det tog bara två veckor för mig att skriva ett till inlägg...mest på grund av jobb, en numera så gott som totalt utblåst övervåning samt lite fixande med nästa nummer av Scooteristen. Men mer om det vid ett senare tillfälle - jag bör väl börja med att nämna att såväl Svenska Scooterklubbens årsmöte som premiären för The Melting Pot gick kanon. Visserligen lyckades jag drabbas av feber under dagen men det var inget som inte Ipren och ett par stadiga drinkar kunde ta hand om.
Årsmötet tog plats på Hotell Eskilsgården, samma plats som vi hade julfesten med Blues SC på för ett par månader sedan. Fantastiskt ställe det där.
The Melting Pot-premiären tog plats på Filial. Där huserade jag, Mamba samt Tony och Ronge från Soulsounds bakom skivspelarna. En bra premiär med mycket folk och fullt på dansgolvet. Det gav verkligen mersmak, så framåt våren är det dags för den "riktiga" The Melting Pot-premiären. Men innan dess beger jag mig till Stockholm för att redan ikväll vara gäst-DJ när det är dags för The In-Crowd på Pet Sounds Bar. 

Fler bilder från årsmötet och The Melting Pot hittas här

 
Dagens:
Larry Williams & Johnny Guitar Watson - Too Late

No comments: