Tuesday, November 06, 2012

Någon framtid som manikyrist har jag definitivt inte.


Det kan jag med säkerhet konstatera efter denna helgs halloweenfest under vilken jag tänkt mig försöka på någon slags gothutstyrsel komplett med smetig kajal och svart nagellack - det hela slutade med nagellack överallt. Inte bara på naglar utan även på fingrar, handflata, i tvättstället och till och med på badrummspegeln. Vet inte om jag skall skylla på ovana vid dylika produkter, fumlighet eller på att jag valde att köpa billigast möjliga nagellack för 10:- Hemköp (jag misstänker dock att det sista, hur mycket jag än försöker övertala mig själv om motsatsen) inte har något alls med saken att göra.

Systrar i kostym.

Småkass iPhone-bild på min utstyrsel. Notera kladdigt nagellack.

Dagens:
The Cramps - I Was A Teenage Werewolf

No comments: