Wednesday, July 18, 2012

Recap.

Semestern är över, lägenheten är färdigfixad och allt återgår nu till det normala. Förhoppningsvis även frekvensen på mitt bloggande som, även om den inte ens i vanliga fall är vansinnigt hög, varit katastrofalt dålig de senaste veckorna.

I linje med den senaste tidens inlägg tänker jag inte göra någon jätteutläggning om vad jag haft för mig utan låter bilderna tala istället.

Min gamle vän råttan är på vägarna igen. Jag och dess nye ägare (tillika nyaste medlem i Blacksmiths) Anders tog en tur till veteranfordonskvällen i Vilsta.

Vi drog på raggarsafari i Västerås under Power Meet och visade jänkardräggen hur ett riktigt fordon skall se ut. Eventuellt kommer mer om det i ett senare inlägg.

Lite häng i naturen har det såklart också blivit.

Det har regnat en del. Och varit en del soligt. Det innebär en del regnbågar.

Besök på Parken Zoo. Där träffade jag den här killen. Eller är det en tjej? 

Tillbaks på jobbet. Vilket inte känns så tungt trots allt. Jag gillar ju mitt jobb. Särskilt under sommaren - det är alltid omväxlande att jobba inom socialpsykiatrin, men än mer så under sommaren. Då är verkligen ingen dag den andra lik. Dessutom är alla jobb som innebär att man får chansen att hänga med bebisgetter på arbetstid ett bra jobb.

Avslutningsvis måste jag såklart posta en bild på det färdiga köket från föregående inlägg. Tyvärr "bara" en iPhone-bild.

Dagens:
Jaques Brel - La Bière

No comments: