Friday, September 24, 2010

Facelift på gång.

Jag har bestämt mig för att ge bloggen en ansiktslyftning inom snar framtid - delvis för att den sett likadan ut sedan jag skrev mitt första inlägg för ganska exakt fyra år sedan, men mest för att försöka ge min på sistone falnande blogglöd lite väl behövligt bränsle.

När det blir klart och hur det kommer att se ut återstår att se. Likaså om några fler inlägg görs innan dess eller ej.

Tills vidare lämnar jag er med följande trailer. En trailer som gjort mig mer peppad på en film än någon gjort på väldigt länge. Trist bara att den verkar omöjlig att se i Sverige...



Vi syns när vi syns.

Dagens:
Gloria Jones - Tainted Love

2 comments:

Mikael Dunker said...

Men tack för den! Vilken grym trailer, helt missat den filmen. Får väl bli en DVD-import tids nog, om den inte behagar komma på bio.

Ser fram emot din nya blogg också, kul att du funderar på en liten förändring. Spännande! Innehållet är alltid underhållande, hoppas du orkar köra ett tag till. Jag uppskattar den, ska du veta!

Ronnie said...

Tackar, Mikael!

Nädå, sluta kommer jag inte att göra.
Huruvida inläggsfrekvensen ökar i samband med omdesign återstår att se, men förmodligen så...;)