Sunday, October 28, 2012

Ännu en helg...

..har passerat. Och ännu en gång har jag spenderat större delen av den instängd i ett personalutryme. Vilket dock inte hindrat mig från att ändå göra något roligare än att bara jobba - jag var exempelvis och såg mina modskamrater i The Men från Lund spela förband till Fatboy på Lokomotivet här i stan. De levererade en helsikes show, komplett med vodkaspottande (jag tror i alla fall det var vodka), jonglerande med tamburin och maraccas, rullande över gitarrstärkare och inte minst ett imponerande gästspel av sångaren Svens dotter. Fatboy gick inte heller av för hackor för den delen.

Hemmahäng på fredagskvällen.

Det värsta med att jobba helg är att göra det med en kollega som köper alldeles för mycket smågodis och säger "jag vill inte ha något kvar efter helgen så ta hur mycket du vill". Den här var full imorse. Jag som inte ens gillar godis egentligen.

Dagens:
The Men - Leaving Fairview Park

No comments: