Wednesday, September 05, 2012

Tillbaka till rutinerna!

...eller typ så i alla fall. Vi är nu helt överflyttade till vårat nya hem och Eskilsphenia är avklarat sedan länge. Det har, av skäl jag antar ni förstår, varit dåligt med inlägg från min sida under dessa minst sagt intensiva veckor.

Även om vi nu fått upp det viktigaste och börjat hitta platser för saker och ting i huset har vi fortfarande mycket framför oss. Nu börjar nämligen det riktiga jobbet med att få upp allting på sina rätta platser, måla om, lägga golv, renovera vissa delar av huset osv. Skillnaden är dock att det som nu är kvar inte är så akut och därför kan tas lite pö om pö.

Alltså hoppas jag nu återgå till min normala inläggsfrekvens här på bloggen...och vem vet, det kanske finns viss risk att mina vanliga inlägg om scootrar och kultur kommer att blandas ut med lite inlägg om husrenovering, inredning och trädgårdskötsel framöver?

Dagens:
Scott Walker - Next

No comments: