Tuesday, April 27, 2010

Varför skulle vi ha fått hår i ansiktet om det inte var meningen att man skall leka med det?

I lördags kväll fick jag nog och rakade slutligen av mig skägget. Nu är jag, för attän en gång slänga mig med klyschor, len som en barnrumpa igen - till Elenors stora glädje och min rakhyvels stora missnöje (den drog sin sista suck av ansträngningen och åkte direkt i soptunnan efteråt).

Jag kunde dock självklart inte låta bli att roa mig lite med att testa hur jag skulle te mig i någon form av mustasch innan jag förpassade min ansiktsbehårade period till historien.
Resultatet blev...tja, skall vi säga "sådär"?

Foto: Elenor Kuhlin

Dagens:
Pet Shop Boys - Being Boring

7 comments:

Nissepetter said...

Jag avundas helt klart din täta ansiktsbehårig och höjden på din överläpp.

Dock är skägg och mustasch nästan aldrig snyggt..det är bara ballt och kul.

Ronnie said...

Haha...ja, ibland undrar jag om jag har någon grekgen undangömd i familjens historia på någon sida.

Anonymous said...

Fan jag tycker det ser fräckt ut. Mustasch är grejer det!

/Erik

Nissepetter said...

Ronnie: Det räcker nog med någon vallongen någonstans tror jag. Själv är jag på riktigt både vallon, grek, bulgar och svensk, men inte fan blev min skäggväxt något att ha.

Ronnie said...

Jo, vi misstänker, men vet inte säkert, att det finns valloner i släktträdet. Dessutom har jag lite sameblod, men de är ju inte kända för att vara skäggiga direkt...

Anonymous said...

Starta upp ett Queen cover band nu för fan = ))

callejandro said...

HAHA! Underbart!
(Hundra år efter alla andra)