Tuesday, April 03, 2012

Långledigt från jobbet - då jobbas det.

Gångna helg var en riktig långhelg - på grund av diverse utbildnings- och kursdagar samt det faktum att jag skall jobba hela påsken var jag ledig hela fyra dagar: fredag till måndag.
Det blev mat och dryck i Torshälla, häng här hemma med vänner och inte minst ett besök i Stockholm under vilket jag passade på att hämta upp lite klubbkläder i Stockholm samt avlägga besök hos min gode vän Tailor Bob på Mod & Rocker-shop.

Nu var jag naturligtvis inte helt ledig, eftersom jag passade på att istället göra två riktigt roliga fotojobb - båda med fokus på kläder lustigt nog. Här är två sneakpeaks:

Min gamle plugg- och arbetskollega Erik har nyligen startat ett klädmärke som heter Faith & Glory och nu är deras första kollektion kvar. Därför träffades vi samt ett gäng modeller i mitt cykelrum (av alla ställen!) för att ta lite bilder på den under lördagen.

Måndagsförmiddagen spenderades i Stockholm tillsammans med bröderna Luhanko som driver jeansbutiken/skrädderiet Unionville samt tillverkar denimplagg under namnet Blue Highway.
Sköna snubbar, skön butik, sköna jeans.


Dagens:
Kristoffer Åström - Taser Gun

No comments: